fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Onda presenta a la ciutadania el Pla Estrat猫gic de Turisme en una nova jornada de Sensibilitzaci贸

Onda presenta a la ciutadania el Pla Estrat猫gic de Turisme en una nova jornada de Sensibilitzaci贸

El Museu del Taulell d’Onda ha acollit esta vesprada la presentaci贸 del Pa Estrat猫gic de Turisme en la qual s’han formulat els objectius espec铆fics i s’ha presentat el disseny de les estrat猫gies i programes del projecte.

L’alcalde d’Onda, Ximo Huguet, acompanyat del tinent d’alcalde de l’脿rea de Dinamitzaci贸 Econ貌mica, 脕ngel Badenas, ha donat la benvinguda als representants d’institucions, com Josep Gisbert, director d’Estrat猫gia Territorial Tur铆stica de la Generalitat Valenciana; representants d’empreses, associacions i altres col路lectius que s’han donat cita, i els ha fet part铆cips d’este pla en el qual pr猫viament han realitzat les aportacions necess脿ries per a potenciar Onda com a ciutat tur铆stica.

Huguet ha destacat durant la presentaci贸 d’este Pla que ha redactat l’Ajuntament al costat de la Universitat Jaume I (UJI), que el projecte “naix de la necessitat d’establir l铆nies d’actuaci贸 que afavorisquen la creaci贸 de productes tur铆stics”. Esta iniciativa demostra “la voluntat d’este equip de govern d’apostar pel turisme per a dinamitzar l’economia local, fent valdre la infinitat de recursos que t茅 Onda”.

Tant l’equip de govern com el Gabinet d’Estudis Tur铆stics de la Universitat Jaume I, tenen en la participaci贸 dels agents socials i econ貌mics una de les seues majors fonts d’informaci贸 a l’hora de redactar el Pla, per la qual cosa des de fa diversos mesos s’han realitzat jornades, enquestes i taules de treball per a con猫ixer les inquietuds i propostes de ve茂ns, hostalers, comerciants, empreses culturals i tur铆stiques, directors de museus i persones implicades en el turisme.

Tal com ha explicat durant la sessi贸, el director del Gabinet d’Estudis Tur铆stics de l’UJI i director del projecte, Diego L贸pez, despr茅s de recaptar tota la informaci贸 mitjan莽ant els diferents m猫todes de participaci贸, s’han formulat els objectius espec铆fics d’aquest Pla a trav茅s dels quals s’han establit 8 estrat猫gies que versen sobre el producte patrimonial, cultural i muse铆stic, l’oferta comercial, urbanisme, infraestructures i serveis, sostenibilitat, dinamitzaci贸 tur铆stica o la definici贸 d’una estrat猫gia de marca i comercialitzaci贸 del producte. En este sentit, L贸pez ha informat que “la visi贸 d’esta estrat猫gia est脿 orientada en tot moment al mercat, adaptant-se als canvis que es van produint en el mateix, comptant amb una oferta de qualitat i diversificada, per a aconseguir l’objectiu d’este equip de govern, que no 茅s un altre que posicionar la ciutat com a referent tur铆stic”.

Concretament, L贸pez ha explicat que “en este Pla s’han fixat unes accions que es realitzaran en un per铆ode de temps, distingint entre curt, mitj脿 i llarg termini, que es desenvoluparan en col路laboraci贸 amb altres organismes i institucions com l’Ag猫ncia Valenciana de Turisme, la Confederaci贸 Hidrogr脿fica del X煤quer o la GVA”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.