Orpesa ha participat avui en la primera jornada de la fira turística FITUR, que se celebra fins al diumenge en el pavelló Ifema de Madrid. La localitat ha acudit a la cita amb la campanya ‘Family Experience’, que cerca fomentar el turisme familiar i desestacionalitzar l’arribada de visitants. Al capdavant de la delegació ha estat l’alcalde, Rafael Albert, acompanyat per tècnics de Turisme.
Els representants d’Orpesa han rebut a multitud d’empreses i de visitants durant el matí, entre els quals estava el ministre de Turisme, Álvaro Nadal. A tots ells se’ls ha transmés que la localitat és una destinació familiar destacada i, sobretot, preparat, ja que des de l’àrea de Turisme s’ha involucrat a totes les empreses turístiques locals perquè enfoquen els seus recursos a atendre a aquest sector de públic. Un exemple són les visites tematitzades pel centre històric, la Torre del Rei o el castell, que se celebraran el primer i el tercer dissabte de cada mes, i que es comercialitzaran també a través de paquets hotelers.
‘Familiar Experience’, a més, va subratllada pel hashtag #Somoscomoniños, que cerca reforçar aquesta idea a través de les xarxes socials.
“El turisme familiar és fonamental per a desestacionalitzar la campanya d’estiu. Cerquem que vengen famílies amb els xiquets durant els caps de setmana, per exemple als set parcs temàtics que té Orpesa, o a fer rutes pel centre històric. També estem treballant a fomentar els esdeveniments esportius, la qual cosa va també en aquesta mateixa línia. La major part de les activitats que organitzem estan enfocades a aquest tipus de públic”, va manifestar Albert.