fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Serveis Socials de Benicarló habilita tres línies de telèfon directes per a atendre persones vulnerables

Serveis Socials de Benicarló habilita tres línies de telèfon directes per a atendre persones vulnerables

L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores.

Els telèfons serviran per a què persones majors que viuen soles, persones que necessiten suport emocional o famílies vulnerables puguen contactar directament amb els Serveis Socials.

La Regidoria de Serveis Socials i Polítiques Inclusives ha habilitat tres línies de telèfon d’atenció directa per a atendre les necessitats de la ciutadania. Un servei que, segons ha explicat la regidora, Gemma Cerdà, «permetrà a la població més vulnerable contactar directament amb l’Ajuntament per a comunicar qualsevol mancança o preocupació».

Els telèfons estaran operatius de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i són els següents:

– 964 46 01 39: per a persones majors que viuen soles i/o en situació de vulnerabilitat

– 964 46 03 35: per a persones que necessiten suport emocional

– 964 47 39 68: per a persones o famílies en situació de vulnerabilitat

Esta és una de les mesures que s’han posat en marxa des de l’Àrea de Serveis Socials i Polítiques Inclusives, però recordem també que, paral·lelament, el Departament també està fent un seguiment exhaustiu i personalitzat d’aquelles persones usuàries del servei de teleajuda, en col·laboració amb la Diputació de Castelló. Actualment a Benicarló hi ha 284 teleajudes actives.

La lluita contra la violència de gènere, més necessària que mai

Leave a Reply

Your email address will not be published.