fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació i l’UJI creen el I Congrés Internacional Marca, Territori i Esport com a part de ‘Castelló Escenari Esportiu’

La Diputació i l’UJI creen el I Congrés Internacional Marca, Territori i Esport com a part de ‘Castelló Escenari Esportiu’

El congrés reunirà experiències internacionals, nacionals i locals en gestió de marques territorials recolzades en l’esport.

La Diputació i la Universitat Jaume I s’uneixen per a organitzar l’I Congrés Internacional Marca, Territori i Esport que tindrà lloc els dies 17 i 18 de maig de 2018 a Castelló com a part del programa de treball provincial ‘Castelló Escenari Esportiu’. El congrés reunirà experiències internacionals, nacionals i locals en la gestió de marques territorials que s’han recolzat en l’esport per al seu desenvolupament.

El diputat provincial d’Esports, Luis Martínez, ha explicat que “estem perfilant ja els últims detalls d’esta iniciativa com a part de l’estratègia que estem duent a terme per a internacionalitzar l’impuls a l’esport per al desenvolupament econòmic dels pobles de Castelló. Cal tenir en compte que la província de Castelló té unes característiques geogràfiques i climàtiques molt propícies per a molts dels esports, amb enormes atributs positius associats, hem d’aprofitar-les totes a favor del desenvolupament dels pobles i el benefici de castellonencs”.

En eixe sentit, Martínez ha assenyalat que “es tracta de concentrar coneixement entorn de la gestió de marques territorials i l’esport com a atribut de valor. Volem posicionar Castelló com a referent de desenvolupament del territori a través de l’esport a escala internacional, i este és un pas més per a aconseguir-ho, també des de la perspectiva universitària”.

Així, la contribució científica es tangibilizarà en sis línies de treball que el comitè científic del congrés, pertanyent al Departament de Ciències de la Comunicació de l’UJI ha establit:

Línia 1. El territori com a base per a construir projectes de desenvolupament
Línia 2. Esport i identitat territorial
Línia 3. Experiències i Bon Govern en l’Ordenació Territorial
Línia 4. Marques, mitjans i deporte
Línia 5. Experiències de gestió de marques territori
Línia 6. Experiències en gestió esportiva en l’àmbit dels territoris

Leave a Reply

Your email address will not be published.