fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

El personal investigador del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de l’UJI obté quatre guardons del Centre d’Estudis Financers

El personal investigador del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de l’UJI obté quatre guardons del Centre d’Estudis Financers

Quatre treballs d’investigació del professorat del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló han sigut guardonats pel Centre d’Estudis Financers en les categories de Recursos Humans, Educació i Noves Tecnologies i Màrqueting i Publicitat. El lliurament dels Premis d’Estudis Financers ha tingut lloc dimecres 21 de setembre a l’Ateneu de Madrid.

«Sostenibilitat i gastronomia local en les destinacions turístiques en el context de la COVID-19» de Miguel Ángel Moliner Tena, Diego Monferrer Tirado, Marta Estrada Guillén i Lidia Vidal Meliá ha resultat guanyador en la categoria de Màrqueting i Publicitat i «La influència de la pobresa poblacional i la grandària organitzativa en la relació laboral: una anàlisi empírica» de Vicente Roca Puig en la categoria de Recursos Humans, ambdós amb una dotació de nou mil euros.

També en la categoria de Recursos Humans el projecte «Empleats compromesos: el paper clau de la direcció de recursos humans i de la generació d’apoderament psicològic» d’Inmaculada Beltrán Martín, Juan Carlos Bou Llusar, Beatriz García Juan i Alejandro Salvador Gómez ha obtingut un accèssit, així com el treball «Avaluació d’una experiència de flipped classroom: van aprenentatge i benestar de l’estudiantat de la mà?» d’Ana Belén Escrig Tena, Mercedes Segarra Ciprés, Beatriz García Juan, Alejandro Salvador Gómez, María Luisa Flor Peris i Georgiana Alexandra Badoiu.

El Centre d’Estudis Financers convoca aquests premis anualment en vuit modalitats: tributació, comptabilitat, dret del treball i seguretat social, recursos humans, dret civil i mercantil, dret constitucional i administratiu, educació i noves tecnologies i màrqueting i publicitat. Té per objecte el reconeixement i estímul de la tasca creadora i d’investigació i valora, especialment, l’originalitat i el caràcter pràctic dels treballs presentats.

Leave a Reply

Your email address will not be published.