fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Fuster proposa a Carda habilitar el Consell de Comerç com una taula sectorial per a evitar duplicitats a Borriana

Fuster proposa a Carda habilitar el Consell de Comerç com una taula sectorial per a evitar duplicitats a Borriana

El portaveu del PP a Borriana considera que aquests òrgans s’han de nodrir de professionals del ram i reduir la presència política que “ha de ser testimonial”.

El grup municipal del Partit Popular a Borriana ha proposat a la regidora de Compromís-Podem, responsable de l’àrea de Comerç, Inma Carda, habilitar el Consell Local de Comerç com una taula sectorial del Consell Social de manera que es reduïsca la burocràcia i es guanye en eficàcia i eficiència.

Juan Fuster, portaveu del PP en l’Ajuntament de Borriana, ha celebrat que la marca Compromís-Podem promoga la constitució d’un fòrum en el qual s’aborden les necessitats del sector i es proposen iniciatives i millores per al mateix. “Tal com ja vam exposar en el seu moment a la regidora, considerem que seria suficient amb la constitució d’una taula sectorial que depenga del Consell Social per a desenvolupar el treball, sense necessitat d’habilitar un fòrum paral·lel, com el que s’ha proposat per part de la regidora, ja que en la pràctica ja està contemplat en el Reglament del Consell Social de Borriana”.

El Consell de Comerç és una de les taules sectorials regulada pel Consell Social. “Si ara Carda proposa crear un consell específic, al mateix nivell que el Consell Social, estem incorrent en duplicitats”.

Una circumstància que lluny de guanyar en eficiència i eficàcia, ens porta a una burocràcia “inútil” que retarda la presa de decisions. Precisament, “la qual cosa cerquem és el contrari. Ser eficients i eficaços”. Per aquest motiu, “convidem a la regidora a revisar el reglament per a evitar crear duplicitats i a treballar per la convocatòria d’un consell en el qual hem de prevaldre la presència dels professionals del sector enfront de la representació política”.

“Els qui han d’aportar idees, desenvolupar iniciatives i promoure accions que ajuden a promocionar la nostra xarxa local d’establiments i invertir en el seu desenvolupament són els professionals. Nosaltres hem de ser un mer canal per a portar a efecte les accions que es proposen, perquè els únics protagonistes són els comerciants que coneixen i viuen, dia a dia, les necessitats del seu sector”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.