fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Borriana llança una nova campanya promocional per a incentivar el comerç de barri

Borriana llança una nova campanya promocional per a incentivar el comerç de barri

‘Fent Barri… Borriana es mou’ es realitzarà, inicialment, entre els dies 22 de març i 22 d’abril.

L’Ajuntament de Borriana llança una nova campanya promocional que sota el títol ‘Fent Barri… Borriana es mou’ pretén continuar estimulant i promovent el comerç local i de barri durant la primavera. Amb la finalitat de dinamitzar l’economia de la ciutat i impulsar la creació d’ocupació, perquè per a la regidora de Comerç, Sara Molina, “constitueix un important motor econòmic per a la localitat”.

La nova campanya que es desenvoluparà, inicialment, entre els dies 22 de març i 22 d’abril, constarà d’un sorteig en el qual es repartiran fins a un total de 10 premis de 200 euros, entre les persones que compren en comerços adherits. Una iniciativa que el Consistori torna a posar en marxa “després de l’èxit obtingut en les tres anteriors campanyes promocionals realitzades l’any passat, 2020”, ha assenyalat Sara Molina.

Per a aquesta renovada iniciativa, l’Ajuntament compta amb una inversió de 2.000 euros, i la responsable de l’àrea ha animat la ciutadania a efectuar les compres en els establiments de barri de la ciutat. Alhora que ha recordat els grans esforços que realitzen per a mantindre els seus negocis durant la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la Covid-19, raó per la qual necessiten “el suport dels veïns i les veïnes per a continuar amb la seua activitat i mantindre viva la ciutat”.
Sara Molina ha manifestat que el comerç local “li dóna vida a Borriana i aporta molts llocs de treball, fonamentals per a la recuperació socioeconòmica de la nostra ciutat.” I, per això, ha assenyalat, des del Consistori “hem impulsat mesures de suport amb la finalitat de dinamitzar l’economia local i de promoure la creació d’ocupació”.
En l’elaboració de les bases han treballat conjuntament la Regidoria de Comerç i la Federació de Comerç de Borriana, que també coincideixen a considerar aquesta acció com una “adequada forma de comunicació, animació i dinamització del comerç local”.

Sorteig
El sorteig de la campanya serà públic i se celebrarà el dia 23 d’abril a les 13 hores, a la Sala Plens de l’Ajuntament. Per a la realització del sorteig es prepararan dos caixes, en una de les quals es depositaran les paperetes arreplegades en les urnes de l’Ajuntament i del Mercat, i en l’altra s’introduiran les paperetes amb els noms comercials dels establiments que s’hagen adherit a la campanya.

En primer lloc, s’extraurà de la caixa 1 la papereta de la persona premiada amb 200€ i, a continuació, 2 paperetes de la caixa 2 amb els noms dels establiments en què la persona premiada haurà de realitzar les compres, a més de l’establiment en què li van segellar la papereta premiada; el consum mínim i màxim per local serà de 40 euros i 100 euros respectivament.
Les paperetes dels establiments extrets no tornaran a ser introduïdes novament en la caixa 2, amb l’objectiu que les compres estiguen el més repartides possible. Aquest procés es realitzarà 10 vegades per a determinar la totalitat de les paperetes premiades i dels establiments beneficiaris de les compres previstos en la campanya promocional; a més s’efectuarà una extracció especial per a comptar amb persones i establiments suplents per si passara alguna contingència.

L’import dels premis haurà de gastar-se el dijous de la setmana següent a la realització del sorteig en què el bitllet haja sigut premiat, en horari de 17h a 20h. En el cas de l’hostaleria, la despesa haurà d’efectuar-se entre el dijous i el diumenge de la setmana següent a la realització del sorteig en què el bitllet

Leave a Reply

Your email address will not be published.