fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Diari Millars trenca barreres aconseguint 20.000 visites abans de completar un mes

Diari Millars trenca barreres aconseguint 20.000 visites abans de completar un mes

El peri貌dic comarcal ha entrat en el mercat de la premsa digital amb un gran rebuda per tots els sectors de la poblaci贸, aconseguint en poc menys de 30 dies mes de 20.000 lectors.

La vor脿gine informativa de la campanya electoral, les presentacions en municipis, la cobertura local i les festes nadalenques han sigut elements clau per a aconseguir l’inter猫s del lector castellonenc.

Segons dades de Google Analytics, Diari Millars ha aconseguit, entre el dia de la seua obertura al p煤blic i el 4 de gener, superar la xifra de 20.000 visites que han sigut registrades no solament per castellonencs, sin贸 per alacantins i valencians, i tamb茅 valencianoparlants residents en l’estranger, repartits pels cinc continents. A莽貌 demostra que la gent est脿 demanant mitjans de comunicaci贸 en valenci脿 en les seues prov铆ncies, aix铆 com els que estan lluny de les seues cases cerquen en la seua llengua informaci贸 en la llengua de la terra on va n脿ixer.

Santiago Calaforra, director del diari, ha explicat que “ens hem deixat la pell per informar el ciutad脿, hem decidit convertir un peri貌dic digital en un mitj脿 el m茅s proper possible, la nostra bandera ha sigut la utilitzaci贸 del valenci脿, tant demandat com fet callar. Molts van titllar el projecte de friqui i amb poca demanda de mercat, la resposta ha sigut contundent: el valenci脿 茅s una demanda a l’al莽a i anem a potenciar-la”.

Sense pr脿cticament m茅s publicitat que el boca a boca, a trav茅s de les xarxes socials i sense m茅s suport que la nostra paraula de fer una premsa plural i vera莽 en valenci脿. 脌vida d’un lector amb inquietuds i preocupat per all貌 que li envolta, sense mordasses ni interessos pol铆tics. Aix铆 ha sigut la campanya de Diari Millars, propera al ciutad脿 i sense cares ocultes despr茅s d’una imatge comercial.

El sotsdirector del diari, Rub茅n聽Soto, ha comentat que “era necessari un mitj脿 de comunicaci贸 proper a les persones, a les seues necessitats i que explique el que succeeix al seu al voltant i en聽Diari Millars cerquem ser eixe mitj脿 de comunicaci贸”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.