fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Diari Millars trenca barreres aconseguint 20.000 visites abans de completar un mes

Diari Millars trenca barreres aconseguint 20.000 visites abans de completar un mes

El periòdic comarcal ha entrat en el mercat de la premsa digital amb un gran rebuda per tots els sectors de la població, aconseguint en poc menys de 30 dies mes de 20.000 lectors.

La voràgine informativa de la campanya electoral, les presentacions en municipis, la cobertura local i les festes nadalenques han sigut elements clau per a aconseguir l’interès del lector castellonenc.

Segons dades de Google Analytics, Diari Millars ha aconseguit, entre el dia de la seua obertura al públic i el 4 de gener, superar la xifra de 20.000 visites que han sigut registrades no solament per castellonencs, sinó per alacantins i valencians, i també valencianoparlants residents en l’estranger, repartits pels cinc continents. Açò demostra que la gent està demanant mitjans de comunicació en valencià en les seues províncies, així com els que estan lluny de les seues cases cerquen en la seua llengua informació en la llengua de la terra on va nàixer.

Santiago Calaforra, director del diari, ha explicat que “ens hem deixat la pell per informar el ciutadà, hem decidit convertir un periòdic digital en un mitjà el més proper possible, la nostra bandera ha sigut la utilització del valencià, tant demandat com fet callar. Molts van titllar el projecte de friqui i amb poca demanda de mercat, la resposta ha sigut contundent: el valencià és una demanda a l’alça i anem a potenciar-la”.

Sense pràcticament més publicitat que el boca a boca, a través de les xarxes socials i sense més suport que la nostra paraula de fer una premsa plural i veraç en valencià. Àvida d’un lector amb inquietuds i preocupat per allò que li envolta, sense mordasses ni interessos polítics. Així ha sigut la campanya de Diari Millars, propera al ciutadà i sense cares ocultes després d’una imatge comercial.

El sotsdirector del diari, Rubén Soto, ha comentat que “era necessari un mitjà de comunicació proper a les persones, a les seues necessitats i que explique el que succeeix al seu al voltant i en Diari Millars cerquem ser eixe mitjà de comunicació”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.