fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Residència de la Tercera Edat d’Almassora presumeix d’un índex de satisfacció superior al 95%

La Residència de la Tercera Edat d’Almassora presumeix d’un índex de satisfacció superior al 95%

Els resultats es desprenen d’una enquesta realitzada pel centre entre usuaris, familiars i treballadors.

La Residència de la Tercera Edat d’Almassora ha presentat aquest matí els resultat de les encuentas de satisfacció que l’adreça del centre ha realziado entre els treballadors del centre, els usuaris i els familiars d’aquests. El director del servei, Primitiu García, ha assegurat que “podem sentir-nos orgullosos dels resultats, que indiquen que la satisfacció de totes les parts supera el 95%”. 

L’edil de Serveis Socials, Diana Belliure, ha explicat que l’enquesta té com a finalitat “avaluar la qualitat del servei, garantir el benestar dels ancians i detectar aquells aspectes que puguen ser millorables en el futur”. Belliure ha destacat que “el 100% dels treballadors assegura que li agrada la seua feina i està satisfet amb els seus companys, una cosa que repercuteix en la bona qualitat de l’atenció als usuaris”. A més el 92,5% dels empleats considera que la Residència de la Tercera Edat d’Almassora és de les millors del sector. 

Per la seua banda, els usuaris han sigut consultats per l’alimentació que reben, l’atenció mèdica, la higiene, el tracte del personal o el respecte a la seua intimitat. En els dos últims punts el 100% d’ells ha assegurat que estan satisfets amb el servei. Un 97% valora com bé o molt bé el servei d’infermeria i el mateix percentatge valora com a bona o molt bona la sala de rehabilitació i fisioteràpia. Cal destacar que les enquestes s’han realitzat solament entre aquells usuaris capacitats per a respondre a les preguntes i aportar la seua valoració personal. 

El tercer pilar d’aquesta enquesta han sigut els familiars, entre els quals el centre ha avaluat la qualitat de les instal·lacions, del personal i del servei. Un 97% opina que l’atenció del personal és bona o molt bona i un 95% avalua satisfactòriament tant el centre com les cures que reben els ancians. García han destacat que, en tractar-se d’un centre de dimensions reduïdes, l’atenció als usuaris i el seguiment de cada cas està “molt personalitzat i es fa de manera directa amb les famílies”.

“Els aspectes millor valorats de manera general són la neteja del centre, les dotacions i el servei del personal, una cosa que ens alegra moltíssim”, ha assegurat l’edil de Benestar Social. Entre les millores proposades pels enquestats figura la necessitat d’instal·lar aire condicionat en la planta superior de l’edifici, una tasca que el consistori ja ha dut a terme a petició del centre.

D’altra banda, Belliure ha recordat que també “hem reforçat la plantilla de cara a les vacances i als moments en els quals es registren pics d’activitat i estudiarem ampliar l’oferta d’activitats en els espais comuns, tal com ens demanen els usuaris”. El director del centre ha confirmat que, tal com estableix la Conselleria, “aquesta enquesta ha de realitzar-se de manera bianual per a ajustar-nos la normativa vigent, de manera que dins de dos anys sabrem si els canvis que realitzem satisfan a usuaris, familiars i personal”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.