fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

La Resid猫ncia de la Tercera Edat d’Almassora presumeix d’un 铆ndex de satisfacci贸 superior al 95%

La Resid猫ncia de la Tercera Edat d’Almassora presumeix d’un 铆ndex de satisfacci贸 superior al 95%

Els resultats es desprenen d’una enquesta realitzada pel centre entre usuaris, familiars i treballadors.

La Resid猫ncia de la Tercera Edat d’Almassora ha presentat aquest mat铆 els resultat de les encuentas de satisfacci贸 que l’adre莽a del centre ha realziado entre els treballadors del centre, els usuaris i els familiars d’aquests. El director del servei, Primitiu Garc铆a, ha assegurat que 鈥減odem sentir-nos orgullosos dels resultats, que indiquen que la satisfacci贸 de totes les parts supera el 95%鈥.聽

L’edil de Serveis Socials, Diana Belliure, ha explicat que l’enquesta t茅 com a finalitat 鈥渁valuar la qualitat del servei, garantir el benestar dels ancians i detectar aquells aspectes que puguen ser millorables en el futur鈥. Belliure ha destacat que 鈥渆l 100% dels treballadors assegura que li agrada la seua feina i est脿 satisfet amb els seus companys, una cosa que repercuteix en la bona qualitat de l’atenci贸 als usuaris鈥. A m茅s el 92,5% dels empleats considera que la Resid猫ncia de la Tercera Edat d’Almassora 茅s de les millors del sector.聽

Per la seua banda, els usuaris han sigut consultats per l’alimentaci贸 que reben, l’atenci贸 m猫dica, la higiene, el tracte del personal o el respecte a la seua intimitat. En els dos 煤ltims punts el 100% d’ells ha assegurat que estan satisfets amb el servei. Un 97% valora com b茅 o molt b茅 el servei d’infermeria i el mateix percentatge valora com a bona o molt bona la sala de rehabilitaci贸 i fisioter脿pia. Cal destacar que les enquestes s’han realitzat solament entre aquells usuaris capacitats per a respondre a les preguntes i aportar la seua valoraci贸 personal.聽

El tercer pilar d’aquesta enquesta han sigut els familiars, entre els quals el centre ha avaluat la qualitat de les instal路lacions, del personal i del servei. Un 97% opina que l’atenci贸 del personal 茅s bona o molt bona i un 95% avalua satisfact貌riament tant el centre com les cures que reben els ancians. Garc铆a han destacat que, en tractar-se d’un centre de dimensions redu茂des, l’atenci贸 als usuaris i el seguiment de cada cas est脿 鈥渕olt personalitzat i es fa de manera directa amb les fam铆lies鈥.

鈥淓ls aspectes millor valorats de manera general s贸n la neteja del centre, les dotacions i el servei del personal, una cosa que ens alegra molt铆ssim鈥, ha assegurat l’edil de Benestar Social. Entre les millores proposades pels enquestats figura la necessitat d’instal路lar aire condicionat en la planta superior de l’edifici, una tasca que el consistori ja ha dut a terme a petici贸 del centre.

D’altra banda, Belliure ha recordat que tamb茅 鈥渉em refor莽at la plantilla de cara a les vacances i als moments en els quals es registren pics d’activitat i estudiarem ampliar l’oferta d’activitats en els espais comuns, tal com ens demanen els usuaris鈥. El director del centre ha confirmat que, tal com estableix la Conselleria, 鈥渁questa enquesta ha de realitzar-se de manera bianual per a ajustar-nos la normativa vigent, de manera que dins de dos anys sabrem si els canvis que realitzem satisfan a usuaris, familiars i personal鈥.

Leave a Reply

Your email address will not be published.