fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

L’Ajuntament de l’Alcora estarà obert els dijous a la vesprada per a facilitar la realització de gestions

L’Ajuntament de l’Alcora estarà obert els dijous a la vesprada per a facilitar la realització de gestions

Falomir recorda que, a més, des del mes de novembre passat, l’equip de govern rep als veïns i veïnes també els dijous a la vesprada.

L’Ajuntament de l’Alcora obrirà, a partir de demà, una vesprada a la setmana per a facilitar la realització de gestions a la ciutadania. D’esta manera, la ciutadania podrà realitzar tràmits bàsics de l’administració local en el registre situat en l’entrada del consistori els dijous a la vesprada, en horari de 17 a 20 hores.

Samuel Falomir, alcalde de la localitat, ha destacat la conveniència de posar en marxa esta iniciativa “davant la impossibilitat de molts veïns d’acudir al consistori al matí”.

Este nou servei tindrà un període de prova de 6 mesos “després del qual, es valorarà la seua utilitat i la conveniència de seguir amb la seua prestació”.

El primer edil ha explicat que, a més, des del mes de novembre passat, els regidors de l’equip de govern atenen els veïns també els dijous a la vesprada, de 18 a 20 hores, a l’Ajuntament. “Amb esta iniciativa hem obert una nova via de contacte directe amb la ciutadania, facilitant als veïns i veïnes que, per treball o altres obligacions, no poden vindre als matins, puguen aprofitar este dia per a dialogar i exposar els seus dubtes, opinions, queixes, suggeriments, etc. directament als representants municipals”.

Cal recordar que, una altra de les accions destacades de proximitat, posada en marxa en la passada legislatura, és ‘despatx al carrer’, amb la qual l’alcalde, acompanyat pels regidors d’Obres i Parcs i Jardins, Julián Tena i Ángeles Ibáñez, respectivament, recorre els carrers del municipi tots els dijous al matí.

Falomir ha ressaltat que el govern local es caracteritza per ser “pròxim, resolutiu i transparent”. I és que, en paraules de l’alcalde, “només atenent, dialogant i escoltant als ciutadans es poden donar solucions efectives als vertaderes necessitats i demandes de la població”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.