fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Moliner: “L’aposta per ‘Castell贸, Terra de Festivals’ ens permet que cada estiu la prov铆ncia registre r猫cords de turistes”

Moliner: “L’aposta per ‘Castell贸, Terra de Festivals’ ens permet que cada estiu la prov铆ncia registre r猫cords de turistes”

El president de la Diputaci贸 ha recorregut esta vesprada les instal路lacions del FIB al costat de Melvin Benn, director del festival.

El president de la Diputaci贸, Javier Moliner, ha visitat esta vesprada les instal路lacions del Festival Internacional de Benic脿ssim (FIB) en l’avantsala d’un macro esdeveniment musical que es preveu que des de mat铆, i fins al diumenge, reunisca di脿riament a 53.000 espectadors “arribant a m茅s ‘fibers’ que mai, tots ells disposats a gaudir de la m煤sica, descobrir Castell贸 i fidelizarse a la nostra terra”.

El president del Govern Provincial, que ha estat acompanyat durant la visita pel director del FIB, Melvin Benn, aix铆 com pel diputat de Turisme, Andr茅s Mart铆nez, ha ressaltat l’aposta de la Diputaci贸 per consolidar la prov铆ncia com la millor terra de festivals d’Europa. Tenim les instal路lacions, la capacitat hotelera, el clima i l’hospitalitat de la nostra gent; ara tan sols ens falta que comence a sonar la m煤sica a Benic脿ssim per a al莽ar oficialment este estiu el tel贸 de la temporada de festivals i que esta prov铆ncia bata el r猫cord de turistes a l’estiu”.

En este sentit, i despr茅s que estiga previst que m茅s de 200.000 ‘fibers’ 貌mpliguen el recinte de Benic脿ssim, el president de la instituci贸 provincial ha destacat que la prov铆ncia est脿 preparada “per a rebre enguany a grans masses de turistes internacionals que coneixeran la nostra prov铆ncia amb l’excusa dels festivals demostrant que la uni贸 de les marques Diputaci贸 i FIB 茅s imprescindible per a guanyar en turisme i, per tant, dinamitzar la prov铆ncia i sumar m茅s i millors oportunitats laborals”.

Tot a莽貌 gr脿cies al comprom铆s adquirit per la Diputaci贸 a l’hora d’abanderar l’aposta pel turisme de festivals i materialitzat enguany mitjan莽ant una l铆nia d’ajudes per al patrocini dels quatre macroeventos musicals que se celebren en la prov铆ncia xifrada en 400.000 euros.

D’esta manera, el repartiment entre els quatre grans festivals adjudicataris dels contractes de patrocini s贸n els seg眉ents: Arenal Sound (139.150 euros), FIB (121.000 euros), Rototom Sunsplash (90.750 euros) i SanSan Festival (47.795 euros).

“Els festivals s贸n un eix estrat猫gic d’este Govern Provincial. Pel valor de marca que generen per貌 sobretot, perqu猫 situen a Castell贸 en el mapa musical europeu i s贸n el millor reclam que t茅 esta terra 煤nica per a atraure a grans masses de turistes estrangers que reforcen al turisme com un pilar clau per al teixit econ貌mic i laboral castellonencs”, ha remarcat Moliner.

Leave a Reply

Your email address will not be published.