fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Moliner: “L’aposta per ‘Castelló, Terra de Festivals’ ens permet que cada estiu la província registre rècords de turistes”

Moliner: “L’aposta per ‘Castelló, Terra de Festivals’ ens permet que cada estiu la província registre rècords de turistes”

El president de la Diputació ha recorregut esta vesprada les instal·lacions del FIB al costat de Melvin Benn, director del festival.

El president de la Diputació, Javier Moliner, ha visitat esta vesprada les instal·lacions del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) en l’avantsala d’un macro esdeveniment musical que es preveu que des de matí, i fins al diumenge, reunisca diàriament a 53.000 espectadors “arribant a més ‘fibers’ que mai, tots ells disposats a gaudir de la música, descobrir Castelló i fidelizarse a la nostra terra”.

El president del Govern Provincial, que ha estat acompanyat durant la visita pel director del FIB, Melvin Benn, així com pel diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha ressaltat l’aposta de la Diputació per consolidar la província com la millor terra de festivals d’Europa. Tenim les instal·lacions, la capacitat hotelera, el clima i l’hospitalitat de la nostra gent; ara tan sols ens falta que comence a sonar la música a Benicàssim per a alçar oficialment este estiu el teló de la temporada de festivals i que esta província bata el rècord de turistes a l’estiu”.

En este sentit, i després que estiga previst que més de 200.000 ‘fibers’ òmpliguen el recinte de Benicàssim, el president de la institució provincial ha destacat que la província està preparada “per a rebre enguany a grans masses de turistes internacionals que coneixeran la nostra província amb l’excusa dels festivals demostrant que la unió de les marques Diputació i FIB és imprescindible per a guanyar en turisme i, per tant, dinamitzar la província i sumar més i millors oportunitats laborals”.

Tot açò gràcies al compromís adquirit per la Diputació a l’hora d’abanderar l’aposta pel turisme de festivals i materialitzat enguany mitjançant una línia d’ajudes per al patrocini dels quatre macroeventos musicals que se celebren en la província xifrada en 400.000 euros.

D’esta manera, el repartiment entre els quatre grans festivals adjudicataris dels contractes de patrocini són els següents: Arenal Sound (139.150 euros), FIB (121.000 euros), Rototom Sunsplash (90.750 euros) i SanSan Festival (47.795 euros).

“Els festivals són un eix estratègic d’este Govern Provincial. Pel valor de marca que generen però sobretot, perquè situen a Castelló en el mapa musical europeu i són el millor reclam que té esta terra única per a atraure a grans masses de turistes estrangers que reforcen al turisme com un pilar clau per al teixit econòmic i laboral castellonencs”, ha remarcat Moliner.

Leave a Reply

Your email address will not be published.