fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Setze empreses participen en els Plans de Reestructuració Empresarial que s’inicien aquest mes a Borriana

Setze empreses participen en els Plans de Reestructuració Empresarial que s’inicien aquest mes a Borriana

El programa, organitzat per la Cambra de Comerç i l’Ajuntament, es realitzarà entre el 7 de juny i el 21 de juliol.

Setze empreses participen en els Plans de Reestructuració Empresarial que es van iniciar el dilluns, dia 7 de juny, a Borriana, en aquest programa de suport al teixit econòmic local organitzat per la Cambra de Comerç i l’Ajuntament.
Així, aquestes setze empreses, majoritàriament de Borriana però també de la resta de la província, participaran en el programa des del 7 de juny al 21 de juliol, en classes col·lectives i sessions de tutories individuals, amb personal expert i en horari adaptat a cada empresa.
La iniciativa té com a objectiu ajudar les empreses a adquirir coneixements clau per a mamprendre un procés de reestructuració i implementar els canvis necessaris en el seu model de negoci per a millorar la rendibilitat o avaluar altres alternatives d’expansió.

El programa gratuït va dirigit principalment a persones propietàries, gerents i responsables d’àrea de pimes i microempreses que vulguen, entre altres qüestions, millorar la visió global de la gestió empresarial, elaborar o millorar el seu propi pla estratègic d’empresa, millorar la seua capacitat de gestió i la rendibilitat, i potenciar la innovació i la modernització.
La regidora de Polítiques Actives d’Ocupació, Esther Meneu, ha explicat que els plans de reestructuració són «una bona ferramenta per a acompanyar i donar impuls a les empreses de Borriana», ja que combina «coneixements, tècniques i eines per a implementar un procés d’adaptació a les noves necessitats que es generen en l’escenari postcovid».

Així, el programa es distribueix en set mòduls impartits per cinc professors, que tractaran temàtiques com el diagnòstic de la situació i el reforç de la posició competitiva de l’empresa, el màrqueting i l’entorn digital, els sistemes d’organització i la gestió d’equips, la sostenibilitat aplicada a l’estratègia empresarial, la transformació digital, les finances i la gestió, i la definició i elaboració d’un pla de reestructuració.

Leave a Reply

Your email address will not be published.