Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Turisme realitza una campanya de publicitat a Budapest i Katowice per visibilitzar la nova connexió aèria a través de Castelló

Turisme realitza una campanya de publicitat a Budapest i Katowice per visibilitzar la nova connexió aèria a través de Castelló

L’aeroport de Castelló té previst donar inici a estes noves rutes el pròxim cap de setmana i la campanya s’allargarà durant tot l’estiu.

Turisme Comunitat Valenciana ha posat en marxa dues accions publicitàries en el mercat hongarés i polonés amb motiu de l’inici de la connexió aèria Castelló-Budapest i Castelló-Katowice per al període estival 2019, amb dos vols setmanals des del 16 de juny fins al 15 de setembre en el cas de Budapest i des del 17 de juny i fins al 13 de setembre a Katowice.

En este sentit, i tal com ha remarcat el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, “l’objectiu de la campanya és donar visibilitat a la connexió aèria amb Comunitat Valenciana per al client final de l’àrea d’influència de Budapest i Katowice”, al mateix temps que ha assenyalat “la importància d’este tipus d’accions per a posar en valor la nostra Comunitat i, en este cas, el gran potencial de la província de Castelló”.

La campanya, que comptarà amb una inversió de 60.000 euros, se centra a mostrar la Comunitat Valenciana mitjançant la inserció publicitària durant els mesos d’estiu en els dos diaris líders dels respectius països. Al mateix temps s’ha planificat un reforç online en les principals pàgines hongareses i poloneses sobre la base de la freqüència i afinitat del target objecte de campanya.

Esta campanya compta amb una gràfica específica, tant per als suports en premsa com digital, adaptada als idiomes hongarés i polonés, que incideix, amb una imatge de destinació, en la proximitat que les noves connexions suposen entre l’oferta turística de Castelló i els potencials turistes hongaresos i polonesos.

Leave a Reply

Your email address will not be published.