
En la primera fase es vacunarà a persones majors de 70 anys, que ja poden demanar cita prèvia de manera telemàtica, per telèfon o presencial.
La Conselleria de Sanitat ha iniciat la campanya de vacunació de la grip i tercera dosi de la Covid-19 a la Vall d’Uixó. Els majors de 70 anys nascuts l’any 1951 o anteriors seran els primers en vacunar-se.
Les persones interessades hauran de demanar cita prèvia ells mateixos o algun familiar a través de les següents vies:
-
- Per l’APP GVA + Salut.
- Agafant cita prèvia per internet.
- Per telèfon en el 964 376600 o 964 558600.
- Acudint presencialment als centres de salut.
La vacunació per a este primer grup d’edat serà els següents dies: 27 i 28 d’octubre i 2, 3, 4, 9, 10 i 11 de novembre.
El punt de vacunació serà el Poliesportiu Municipal i les persones amb dificultat de moviment seran vacunades en el mateix vehicle. No serà possible acudir a la vacunació sense cita.