Els veïns hauran de demanar per via telefònica o de manera telemàtica la seua cita prèvia per a sol·licitar el certificat digital.
L’Ajuntament d’Onda posa en marxa este dilluns, un sistema de cita prèvia per a: agilitar la gestió burocràtica del consistori i facilitar als veïns la gestió de tràmits online des de casa.
A partir del dilluns, es podrà sol·licitar el certificat digital demanant cita prèvia a través de la web del consistori (www.onda.es).
Una altra opció serà a través de via telefònica, cridant al (964 60 00 50), de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores.
El certificat digital permet a l’usuari signar i acreditar la identitat de cada usuari de manera segura en Internet i fer tasca burocràtica de manera segura amb l’Administració Pública.
Una vegada obtingues la teua cita prèvia, hauràs d’acudir de manera presencial al Servei d’Atenció i Tramitació de l’Ajuntament (planta baixa) ,el dia i l’hora determinats per a tramitar el certificat digital.
Tal com explica, la regidor de Recursos Humans, Igualtat i Seguretat Ciutadana, Elena Albalat: “El nostre objectiu és vetlar per la seguretat dels ondenses donant opcions perquè els veïns puguen sol·licitar el certificat sense posar en perill la seua salut, i al mateix temps agilitar la gestió burocràtica”.
El sol·licitant haurà d’identificar-se mitjançant el seu DNI, NIE o passaport espanyol en vigor. Alternativament, si són ciutadans estrangers, hauran d’aportar el NIE i el seu passaport en vigor.
“És un servei gratuït i molt útil en la situació de crisi sanitària que estem vivint”, ha conclòs Albalat.