fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Castell贸 realitza 25 diagn貌stics del punt de venda per a millorar la competitivitat comercial

Castell贸 realitza 25 diagn貌stics del punt de venda per a millorar la competitivitat comercial

La regidora Patricia Puerta insisteix en la import脿ncia de “determinar els factors estrat猫gics” que ajuden al comer莽 de proximitat.

La Regidoria d’Impuls de l’Activitat Econ貌mica ha engegat el Pla Assisteix, un pla de m脿rqueting en el punt de venda que pret茅n millorar la competitivitat del comer莽 de proximitat. Un total de 25 establiments s’han adherit a aquesta iniciativa que es desenvolupa en dues fases, una te貌rica a trav茅s d’un curs de m脿rqueting celebrat al mes de mar莽, i una segona consistent en un diagn貌stic del punt de venda.

La regidora de Comer莽, Patricia Purta, ha explicat que el m贸n del comer莽 “ven sensacions i, per a a莽貌, 茅s important realitzar un pla de m脿rqueting que determine els factors estrat猫gics claus per a aconseguir l’猫xit empresarial”. Aquest pla, gestionat per un equip professional de la Cambra de Comer莽, ja ha entrat en la fase de realitzaci贸 de diagn貌stics aquest mes d’abril.

Segons ha explicat Purta, el Pla Assisteix consisteix en l’assist猫ncia t猫cnica en el comer莽, per un equip de consultors experts en el m脿rqueting estrat猫gic del punt de venda i de visual marxandatge, amb l’objectiu d’identificar els punts cr铆tics o aspectes desfavorables que afecten a la seua competitivitat i convertir-los en factors d’猫xit mitjan莽ant la realitzaci贸 d’un efectiu pla d’acci贸, assistit per aquests consultors, per a engegar les t猫cniques i estrat猫gies amb les quals millorar la posici贸 competitiva del comer莽, donant com a resultat final l’increment de vendes, la rendibilitat i l’augment de satisfacci贸 dels clients.

El diagn貌stic en el punt de venda inclou una an脿lisi de visual marxandatge i t猫cniques d’aparadors; una valoraci贸 dels criteris de localitzaci贸 dels productes amb l’objectiu d’obtenir major rendibilitat; l’organitzaci贸, gesti贸 i valoritzaci贸 dels criteris de presentaci贸 dels productes sobre el lineal; l’an脿lisi d’us criteris de promoci贸 i comunicaci贸 en el punt de venda amb l’objectiu de dissenyar campanyes de promoci贸 i impulsi贸 dels productes, entre unes altres.

“A partir d’aquesta an脿lisi inicial, s’elabora un pla d’acci贸 estrat猫gic i t脿ctic amb l’objectiu de millorar aquelles valoracions desfavorables per a convertir-los en 貌ptims que es trasllada al comerciant, al que se li ofereix acompanyament t猫cnic per a poder implementar-ho”, ha explicat la regidora de Comer莽, Patricia Puerta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.