L’àrea de Turisme preveu realitzar accions de màrqueting de carrer, programes en mitjans especialitzats i campanyes promocionals en motors de recerca de reserves.
Aquest matí s’ha celebrat una trobada entre diversos membres de l’equip de govern i representants de l’empresariat turístic de la localitat. El motiu de la reunió ha sigut comunicar al teixit empresarial “el compromís ferm de l’Ajuntament amb el sector turístic, que suposa els sustent de més de 1500 famílies en la localitat”, en paraules del mateix alcalde, Andrés Martínez.
El municipi, ha anunciat més inversions en promoció de la destinació per a l’arrencada de la campanya, abans de la Setmana Santa, “per a donar suport a la tasca dels empresaris locals i continuar reforçant la nostra notorietat i imatge de marca després del pas del temporal per la nostra costa”.
Així, la regidora de l’àrea de Turisme, Raquel París, ha detallat que des del departament s’estan programant ja accions de street màrqueting, publicitat en mobiliari urbà en diverses ciutats espanyoles, així com la participació de Peníscola en mitjans especialitzats i campanyes promocionals en motors de cerca de reserves.