
El Grupo Magadalena buscar oferir un espai modern i discret, pensat per a la comoditat en els moments més difícils.
Publireportatge
El passat 29 de gener, va obrir les seues portes el nou tanatori Magdalena a Almassora. A este acte va assistir l’alcaldessa de la localitat, Mercedes Galí, que al costat dels regidors Carmen Martinavarro i Joan Antonio Trenco van poder veure les instal·lacions situades al carrer Villareal número 10, prop del cementeri municipal.
Manuel Blay, president del grupo Magdalena, ha explicat que “volíem que la gent se sentira com en un hotel, que estigueren còmodes, per a així portar millor els moments tan delicats pels quals estan passant”.
Les instal·lacions que componen este recinte es componen de tres elegants sales vetla amb totes les comoditats, una cafeteria i una zona a l’aire lliure, a més d’una àmplia exposició d’arques, urnes i làpides que s’adapta a les diferents necessitats. Tot això decorat amb exquisit criteri i funcionalitat. A més, el tanatori Magdalena d’Almassora, compta amb un pàrquing privat.
Es pot obtenir més informació en la web http://funerariamagdalena.es/