fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Borriana continua amb l’adaptaci贸 dels seus carrers per a millorar la mobilitat de vianants i ciclistes

Borriana continua amb l’adaptaci贸 dels seus carrers per a millorar la mobilitat de vianants i ciclistes

Els membres de Protecci贸 Civil se sumen a la Setmana de la Mobilitat i realitzen una campanya informativa sobre la Zona 30 del nucli hist貌ric com a preferencial per als vianants.

La regidoria d’Urbanisme de l’Ajuntament de Borriana continua amb el seu projecte de millora de la mobilitat en el conjunt de la ciutat, i aprofitant la commemoraci贸 de la Setmana de la Mobilitat, ha realitzat una campanya informativa a trav茅s dels membres de Protecci贸 Civil per a “seguir informant i conscienciant als ve茂ns i ve茂nes de Borriana sobre les diferents mesures que a escala municipal hem implementat per a augmentar tan dotacions com a recursos en pro de la mobilitat m茅s sostenible” tal com ha declarat el regidor de l’脿rea, Bruno Arnandis.

A m茅s, Arnandis ha explicat que “hem ent茅s que, a m茅s de realitzar els treballs en benefici d’eixa major mobilitat sostenible, cal seguir acostant els conceptes i els objectius de totes estes novetats en la nostra ciutat, i per aix貌 vull agrair de forma especial als membres de Protecci贸 Civil que durant tota la jornada han informat i repartit els tr铆ptics en els quals es recorda la import脿ncia de, per exemple, respectar els diferents carrers en les quals s’ha establit la Zona 30 perqu猫 la conviv猫ncia entre vehicles a motor, vianants i ciclistes siga molt millor i servisca per a augmentar eixes cotes de mobilitat sostenible que pretenem aconseguir”.

Aix铆, durant tot el mat铆 diversos membres de Protecci贸 Civil han recorregut el Carrer Major informant tant a conductors com a gent que passava amb bicicleta o a peu per un dels punts on fa mesos es va instaurar la Zona 30. Segons explicava un d’ells, “la resposta 茅s bastant positiva, ja que els mateixos conductors entenen perfectament la limitaci贸 que en carrers com el Major han de respectar, mentre que vianants i ciclistes veuen refor莽ada amb esta campanya informativa els drets i obligacions que tenen a l’hora de circular”.

Dins de les millores que en els 煤ltims mesos ha implementat i dut a terme la regidoria d’Urbanisme pel que fa a la Mobilitat Sostenible, Arnandis ha volgut recordar que “a m茅s de l’ampliaci贸 de les Zones 30 fins a sis quil貌metres el conjunt de la ciutat, tamb茅 s’han establit noves limitacions per a vehicles de motor en zones residencials, i pensant en ciclistes, s’ha duplicat el nombre d’aparcabicis respecte als quals es disposava fa menys d’un any amb 18 noves ubicacions”, creant un mapa d’este tipus de dotacions que es pot consultar de forma directa i immediata en http://www.burriana.es/ayuninf/cartografia/carrilsbici/carrilsbici.html

A m茅s, Arnandis tamb茅 ha volgut parlar dels projectes que s贸n una realitat i que milloren ostensiblement la mobilitat sostenible en la ciutat, “com el recentment estrenat Bus a l’UJI, que aposta pel transport p煤blic i el menor 煤s dels vehicles particulars, o tamb茅 les diferents campanyes de remodelaci贸 i adequaci贸 de voreres per a aquelles persones amb diversitat funcional que aix铆 ho havien sol路licitat”. I del futur, ja que existeixen diversos projectes en fase d’estudi, de redacci贸 o d’aplicaci贸 immeditat que inclouen l’anell ciclopeatonal entre Borriana, el Port i el Grau, juntament amb les connexions a trav茅s de carrils bici amb la CV-18 i l’estaci贸 de trens.

Leave a Reply

Your email address will not be published.