fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Castelló aconsegueix un 90% d’ocupació turística durant la Setmana Santa

Castelló aconsegueix un 90% d’ocupació turística durant la Setmana Santa

L’alcaldessa, Amparo Marco, afirma que el turisme «és un sector estratègic que hem d’impulsar per a generar més riquesa i més oportunitats laborals».

El sector hoteler de Castelló ha registrat una ocupació turística mitjana del 90% durant la Setmana Santa. La regidora de Turisme, Patricia Puerta, explica que es tracta “d’una bona dada que confirma les expectatives que es tenien per a aquest llarg pont, arribant fins i tot alguns hotels a tenir una ocupació del 100%”.

Castelló ha programat per primera vegada aquesta Setmana Santa activitats culturals i de dinamització en les platges que “han tingut una resposta excel·lent, com la jornada del Rock&Joc, que va omplir de públic familiar la platja del Pinar al costat de la rotonda de l’aeroclub amb jocs i música rock adaptada al públic familiar”. També el ioga, una activitat que es manté ja fins a l’estiu quan s’ampliarà l’horari, ha tingut una gran acceptació. “Les platges també han comptat amb serveis de socorrisme i el punt bebè instal·lat en la del Pinar per a possibilitar la lactància materna i alimentació infantil del públic familiar que s’acosta fins a aquesta platja”, ha destacat la regidora.

Per la seua part, l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha explicat que el turisme “és un sector estratègic que hem d’impulsar a Castelló per a generar més riquesa, més oportunitats laborals a més d’exportar una imatge positiva de la nostra ciutat que també ajude a dinamitzar el comerç”. En aquest sentit, la primera edil recorda que s’ha habilitat el pàrquing d’autocaravanes al costat del Planetari per a atraure un turisme emergent, s’han impulsat noves rutes cicloturístiques com la de Raca a l’entorn del Desert, s’està recuperant i potenciant es Castell Vell, s’està treballant en el Pla Estratègic de Turisme, etcètera.

Marco ha reiterat l’aposta del Govern municipal per entendre el turisme “des d’una perspectiva global” que s’impulse sobre la base de criteris de sostenibilitat ambiental i social i que es base en la qualitat de l’oferta de productes i serveis. L’alcaldessa ha destacat que l’enlairament del turisme en la ciutat de Castelló “ajudarà a dinamitzar l’economia i ajudarà a generar riquesa”.

“Castelló –ha afegit l’alcaldessa- va a apostar per l’excel·lència de les platges, la qualitat de la gastronomia, les festes, els valors culturals i tradicionals propis, els congressos o els esdeveniments esportius, sense oblidar serveis que ja tenim i que cal potenciar com l’Escola d’Hostaleria o el Centre de Turisme”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.