fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

El Castell de Peníscola ha augmentat un 8% les seues visites enguany generant ingressos per sobre dels 800.000 euros

El Castell de Peníscola ha augmentat un 8% les seues visites enguany generant ingressos per sobre dels 800.000 euros

La venda d’entrades registrada fins diumenge passat se situa en 223.624 enfront de les prop de 205.000 del mateix període de 2016.

El Castell de Peníscola seguix sumant xifres que ho consoliden com el principal reclam turístic de la província de Castelló. Així, en el que va de 2017 la fortalesa del Papa Lluna gestionada per la Diputació ha augmentat en prop d’un 8% les seues visites respecte al mateix període del passat any, en el qual es van vendre al voltant de 205.000 bitllets, fins a aconseguir els 223.624 visitants registrats.

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha destacat que estos registres consoliden la fortificació papal com “el millor aparador cultural que té Castelló per a atraure grans masses de turistes. El Castell de Peníscola és el principal ganxo de connexió turística amb el món que posseïx esta província per a posicionar-se a més d’un orgull turístic per a tots els castellonencs”.

No en va, l’elevat ritme de venda d’entrades ha portat a un “notable increment” en la recaptació del Castillo. De fet, entre l’1 de gener i el 27 d’agost els accessos a la fortalesa en la qual va residir Benedicto XIII han suposat ingressos superiors als 800.000 euros, exactament 803.017,50 euros.

Tot açò validant “l’aposta que el Govern Provincial està realitzant convençut que apostar per valoritzar i promocionar el Castell de Peníscola genera una tornada turística i econòmic de gran magnitud sobre la província. Pel nombre de visitants, els ingressos i el valor de marca que ens conferix, estem sense cap dubte davant la principal icona turística de la nostra terra en l’àmbit nacional i internacional”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.