fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

El III Congrés de Comerç de Castelló aposta per les TIC per a impulsar els negocis locals

El III Congrés de Comerç de Castelló aposta per les TIC per a impulsar els negocis locals

L’alcaldessa Amparo Marco destaca el potencial de l’esdeveniment per a crear sinergies entre empreses i fomentar l’ocupació

La inauguració del III Congrés de Comerç de Castelló ha deixat clara una idea: les noves tecnologies són la clau per a impulsar el xicotet comerç local. Esta trobada gratuïta entre comerciants, agents econòmics i socials del panorama nacional ha començat esta vesprada i durarà fins a les 13.30 de demà en l’Hotel Intur. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha inaugurat estes jornades organitzades per l’Ajuntament de la ciutat a través de la Regidoria de Comerç.

“Amb este congrés, el consistori facilita les relacions entre xicotetes empreses, emprenedors i institucions, fent possible la creació de sinergies i impulsant l’ocupació a Castelló”, ha subratllat Marco. A més, la primera edil ha valorat la qualitat dels tallers i conferències que contribuiran a modernitzar el xicotet comerç en introduir-lo en el món de les noves tecnologies.

En este sentit, Marco ha destacat el desenvolupament de l’app “Castelló Compra i +” en col·laboració amb la Cambra Comerç amb Fons Europeus. Es tracta d’una aplicació “que posa als negocis locals al nivell de les grans signatures en permetre la geolocalització de les botigues, compres online i accés a ofertes personalitzades”. L’alcaldessa també ha destacat com a novetat d’enguany la producció de 10.000 bosses reutilitzables per als establiments amb l’objectiu de “fomentar el respecte al medi ambient i evitar l’ús de bosses de plàstic”, ha explicat.

Per part seua, la regidora de Comerç, Patricia Puerta, ha traslladat als participants que aquest congrés “rep amb els braços oberts al teixit empresarial de Castelló”. En l’organització de l’esdeveniment, també col·laboren la Cambra de Comerç, la Universitat Jaume I, la Generalitat Valenciana i l’Oficina de Comerç i Territori Pateco.

Enguany, després de l’èxit de la passada edició, tornen a realitzar el taller d’Intel·ligència Comercial “Motivació i èxit del comerç al detall. 10 hàbits per a liderar les vendes”. A més, s’ha reservat per a demà a les 12.30 una taula redona anomenada “Perspectives per a actualitzar el comerç local”, on s’abordarà la manera en què la capacitat de resiliència depén cada vegada més del nivell d’enteniment oportú de les forces tecnològiques i socials.

El congrés es complementa amb xarrades, tallers i consells, el denominador comú dels quals es resumeix en l’adaptació a l’era tecnològica d’un sector tradicional on la proximitat, el bon tracte i la qualitat són el principal component.

Leave a Reply

Your email address will not be published.