fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

El Servei d’Atenci贸 Ciutadana de l’Ajuntament de Pen铆scola at茅n mil usuaris de mitjana al mes

El Servei d’Atenci贸 Ciutadana de l’Ajuntament de Pen铆scola at茅n mil usuaris de mitjana al mes

Els serveis m茅s demandats, els relacionats amb el registre, el padr贸 i la recaptaci贸.

La Regidoria de Modernitzaci贸 de l’Ajuntament de Pen铆scola ha fet balan莽 del funcionament del Servei d’Atenci贸 Ciutadana (SAC) posat en marxa el novembre de 2010 en el marc d’un paquet d’actuacions l’objectiu de les quals era acostar l’administraci贸 local a la ciutadania.

Durant aquests onze anys, els ciutadans i ciutadanes que han requerit la soluci贸 d’algun tr脿mit administratiu han sigut m茅s de 150.000, 鈥渪ifra que il路lustra la important tasca que, des d’aquest espai centralitzat i accessible, du a terme el personal del servei鈥 ha comentat la regidora responsable de l’脿rea Modernitzaci贸, Raquel Par铆s, qui ha detallat la xifra corresponent a les atencions de l鈥檃nualitat passada, que se situa en 12.000, 鈥渄ada que cobra especial import脿ncia en un any en qu猫 seguim en plena pand猫mia de la Covid19, en la qual la informaci贸 i l鈥檃tenci贸 a la ciutadania han sigut clau, en moments de molta incertesa, canvis normatius i m煤ltiples convocat貌ries d’ajudes” ha destacat.

El Servei d’Atenci贸 Ciutadana at茅n les q眉estions relatives a registre, padr贸, rendes, cadastre, recaptaci贸 o expedici贸 de certificats digitals i assist猫ncia personalitzada, i s贸n les persones amb consultes relacionades amb el registre de documents i el padr贸 les m茅s recurrents, amb un total de 2409 i 3967 tr脿mits realitzats, respectivament.

L’alcalde, Andr茅s Mart铆nez, ha volgut recon茅ixer i felicitar la tasca de l’脿rea de Modernitzaci贸 i a l’equip del SAC, molt especialment en aquests moments, i ha destacat l’esfor莽 realitzat al llarg dels 煤ltims dos anys en qu猫 no s’ha interromput el servei, que s鈥檋a prestat a intervals de manera telem脿tica 鈥溍﹕ un servei consolidat, referent, que va ser pioner en la seua posada en marxa i model que van copiar altres administracions; avui resulta ser un model m茅s que eficient i 煤til鈥 ha destacat, amb el comprom铆s de 鈥渃ontinuar millorant i ampliant les capacitats de la mateixa administraci贸 local per a continuar acostant-la a la ciutadania, com hem fet al llarg de l’煤ltima d猫cada鈥.

Leave a Reply

Your email address will not be published.