fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

El Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola atén mil usuaris de mitjana al mes

El Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola atén mil usuaris de mitjana al mes

Els serveis més demandats, els relacionats amb el registre, el padró i la recaptació.

La Regidoria de Modernització de l’Ajuntament de Peníscola ha fet balanç del funcionament del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) posat en marxa el novembre de 2010 en el marc d’un paquet d’actuacions l’objectiu de les quals era acostar l’administració local a la ciutadania.

Durant aquests onze anys, els ciutadans i ciutadanes que han requerit la solució d’algun tràmit administratiu han sigut més de 150.000, “xifra que il·lustra la important tasca que, des d’aquest espai centralitzat i accessible, du a terme el personal del servei” ha comentat la regidora responsable de l’àrea Modernització, Raquel París, qui ha detallat la xifra corresponent a les atencions de l’anualitat passada, que se situa en 12.000, “dada que cobra especial importància en un any en què seguim en plena pandèmia de la Covid19, en la qual la informació i l’atenció a la ciutadania han sigut clau, en moments de molta incertesa, canvis normatius i múltiples convocatòries d’ajudes” ha destacat.

El Servei d’Atenció Ciutadana atén les qüestions relatives a registre, padró, rendes, cadastre, recaptació o expedició de certificats digitals i assistència personalitzada, i són les persones amb consultes relacionades amb el registre de documents i el padró les més recurrents, amb un total de 2409 i 3967 tràmits realitzats, respectivament.

L’alcalde, Andrés Martínez, ha volgut reconéixer i felicitar la tasca de l’àrea de Modernització i a l’equip del SAC, molt especialment en aquests moments, i ha destacat l’esforç realitzat al llarg dels últims dos anys en què no s’ha interromput el servei, que s’ha prestat a intervals de manera telemàtica “és un servei consolidat, referent, que va ser pioner en la seua posada en marxa i model que van copiar altres administracions; avui resulta ser un model més que eficient i útil” ha destacat, amb el compromís de “continuar millorant i ampliant les capacitats de la mateixa administració local per a continuar acostant-la a la ciutadania, com hem fet al llarg de l’última dècada”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.