fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Innovació Comercial de Castelló crea grups de treball específics per a dinamitzar el Consell Sectorial

Innovació Comercial de Castelló crea grups de treball específics per a dinamitzar el Consell Sectorial

Donate planteja més sessions per a augmentar la participació del sector i una taula per a fixar un calendari promocional de 2020.

El regidor d’Innovació Comercial, David Donate, ha proposat la creació de grups de treball específics i reunions periòdiques sobre aspectes concrets del comerç de Castelló amb l’objectiu d’augmentar la participació i dinamitzar les relacions del sector amb l’Ajuntament. Esta ha sigut una de les primeres mesures que s’han aprovat després de la constitució, este dijous, del nou Consell Sectorial del Comerç, en una primera sessió a la qual ha assistit l’alcaldessa, Amparo Marco.

“Els integrants del Consell Sectorial de Comerç hem aprovat la posada en marxa d’una sèrie de taules de treball que aborden la problemàtica existent i augmenten el dinamisme del sector i la interacció amb l’Ajuntament”, ha explicat Donate.

Este Consell és un organisme consultiu integrat per representants de tots els grups municipals de l’Ajuntament i representants de les diferents associacions de comerciants per a canalitzar la participació dels ciutadans en els assumptes comercials de la ciutat.

El regidor d’Innovació Comercial ha informat de la creació d’una primera taula sobre Accions Promocionals per a abordar amb els comerciants la planificació d’un calendari promocional de l’any 2020. Esta proposta ha sigut aprovada pels representants del sector.

Durant esta primera reunió del Consell Sectorial de Comerç també s’ha acordat convocar sessions amb major freqüència, passant a celebrar-se cada dos mesos i no cada trimestre com es feia fins ara. Amb això es pretén incidir en la importància d’augmentar la participació i les relacions dels comerciants locals amb l’Ajuntament de Castelló.

En esta primera sessió també s’ha anunciat la pròxima creació de dues taules temàtiques: una per a analitzar i unificar criteris entre els diferents pàrquings de la ciutat, així com per a acordar possibles col·laboracions en campanyes puntuals; i una segona sobre mobiliari urbà i mobilitat. A més, s’ha acordat posar en marxa l’elaboració d’un cens de locals buits i abandonats que estiguen en mal estat.
Finalment, en esta primera sessió s’ha adonat de les campanyes comercials per a l’últim trimestre de l’any. Entre elles, s’ha informat que la tradicional fira medieval es desenvoluparà enguany del 5 al 8 de desembre al parc Ribalta seguint les recomanacions de la Policia Local i de l’àrea de mobilitat, que van aconsellar el canvi d’ubicació per raons de seguretat. La fira, no obstant això, s’ampliarà al centre de Castelló amb altres accions per a dinamitzar el comerç en estes dates.

Leave a Reply

Your email address will not be published.