fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Morella, Premi Turisme 2015 a la millor campanya de comunicaci贸 per la promoci贸 “poble bell i bo de Ferrero Rocher”

Morella, Premi Turisme 2015 a la millor campanya de comunicaci贸 per la promoci贸 “poble bell i bo de Ferrero Rocher”

El President de la Generalitat de Turisme ha lliurat avui un premi que reconeix la gran campanya que va realitzar l’Ajuntament de Morella i que es va traduir en un gran impacte econ貌mic i de promoci贸 tur铆stica per la localitat.

L’Ajuntament de Morella ha rebut avui el Premi Turisme 2015 a la millor acci贸 de promoci贸 o campanya de comunicaci贸, que lliura l’Ag猫ncia Valenciana de Turisme. Aquest guard贸 reconeix el gran treball que es va realitzar en la campanya “poble bell i bo” de la marca Ferrero Rocher, que Morella va v猫ncer i va poder aix铆 celebrar un Nadal especial. Aquesta acci贸 de comunicaci贸 va suposar la major repercussi贸 d’una acci贸 promocional de Morella i un increment enorme de visitants. Ximo Puig Ferrer, President de la Generalitat, ha fet entrega avui d’aquest premi a l’alcalde de Morella al Palau de la Generalitat Valenciana.

La campanya es va desenvolupar entre els mesos d’octubre i desembre, passant primer la fase de selecci贸 de pobles per celebrar el 25猫 aniversari de Ferrero Rocher per ser un dels tres finalistes. Entre els dies 20 de novembre i 3 de desembre es va realitzar un concurs de votacions a trav茅s de la p脿gina web de Telecinco, on tamb茅 es podien veure v铆deos de Morella, Frigiliana i Torrecilla en Cameros, els finalistes, on els ambaixadors de la marca, Jes煤s V谩zquez, Boris Izaguirre, Ana Garc铆a Si帽eriz i Mart铆n Berasategui presentaven els encants tur铆stics i les accions solid脿ries de cadascun dels pobles. La campanya es va fer viral i transversal, apareixent en tots els mitjans de comunicaci贸 provincials i auton貌mics, a Telecinco, i obtenint una impressionant repercussi贸 a Facebook, amb v铆deos amb m茅s de mig mili贸 de visualitzacions. La campanya va ser dirigida pel llavors responsable del departament de premsa, David Gil, i va comptar amb la col路laboraci贸 del voluntari, Andr茅s Ort铆, i amb l’impressionant treball de disseny del t猫cnic municipal, Miguel 脕ngel Troncho, i l’empresa Arc Estudi. Ferrero Rocher va anunciar el poble guanyador en una connexi贸 en prime time a Telecinco, que va ser una gran festa de celebraci贸 del 25猫 aniversari, ja que tamb茅 va comptar amb la implicaci贸 de moltes associacions de la localitat i amb la participaci贸 de m茅s de mil ve茂ns i visitants. 170.000 bombetes van il路luminar els mesos de desembre i gener a Morella, el que es va traduir en un impacte econ貌mic sense precedents en la localitat. El p脿rquing municipal, amb capacitat per a 500 vehicles, es va omplir pr脿cticament totes les vesprades d’aquests mesos, al castell es van registrar 11.000 visites, un 60% m茅s que l’any anterior, les pernoctacions en hotels van augmentar entre un 30% -el que menys- a un 65% -el que m茅s-, els restaurants quantifiquen l’increment en un 30% i les cafeteries, en un 50%. Una campanya amb un impacte tamb茅 quantificable per Setmana Santa, ja que es van registrar xifres de visitants de r猫cord.

L’alcalde de Morella, Rhams茅s Ripoll茅s, ha agra茂t a l’Ag猫ncia Valenciana de Turisme la distinci贸 atorgada a l’Ajuntament de Morella i destaca que “茅s un premi de tots i totes, els morellans i morellanes, que ha estat fruit del treball i implicaci贸 de molta gent “.

L’Ajuntament de Morella ha estat premiat al costat d’altres entitats de la Comunitat en diferents categories, com el premi Turisme als que s’hagin distingit per la realitzaci贸 d’activitats que repercuteixin de manera positiva a la Comunitat Valenciana, Jos茅 Fernando Vera Rebollo; a la investigaci贸 i innovaci贸 en el camp del turisme a Casual Hotels (Pricetoroom, SL), per la seva innovadora iniciativa com a cadena hotelera; al turisme sostenible, a Vivood Madapar, SL, per la posada en marxa de la iniciativa “Vivood Landscape Hotels”; al turisme responsable als que hagin contribu茂t de manera directa al desenvolupament d’activitats o iniciatives dirigides al desenvolupament del Codi 脠tic Mundial per al Turisme, al projecte Itinerantur de Belen Salvador Bozano; a l’accessibilitat i turisme inclusiu, a Monte Horadada, SL, per l’adaptaci贸 integral del C脿mping Lo Monte. L’Ag猫ncia fa una menci贸 especial a la candidatura presentada per l’ONCE a la modalitat de Premi Turisme a l’accessibilitat i turisme inclusiu, donada la seva contribuci贸 a favor del turisme accessible tant a nivell nacional com en l’脿mbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Leave a Reply

Your email address will not be published.