fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

10 coses fonamentals que cal recordar si vas a les rebaixes

10 coses fonamentals que cal recordar si vas a les rebaixes

Les rebaixes s贸n una bona oportunitat per a fer les compres m茅s barates. Et recordem alguns consells, perqu猫 la rebaixa en els preus dels productes no ha d’implicar un minvament en la seua qualitat: es retallen els preus, per貌 no els drets dels consumidors.

Vas a aprofitar les rebaixes per a comprar el que necessites? Tingues en compte que en les rebaixes es retallen els preus, per貌 mai els teus drets: si assegues que aquests es lesionen, no calles.
Reclama els teus drets.

Per a traure partit als bons preus de les rebaixes sense tenir problemes, des d’OCU et recordem alguns consells.

  1. Pensa per endavant el que necessites: fer llistes 茅s una bona manera d’evitar compres impulsives.
  2. Les normes estableixen que els productes han d’haver format part de l’oferta habitual de l’establiment durant almenys, un mes i la seua qualitat no pot diferenciar-se en gens de la qual tenien abans d’estar rebaixats.
  3. Els objectes rebaixats han de mostrar el seu preu original al costat del rebaixat, o b茅 indicar de forma clara el percentatge de la rebaixa.
  4. En alguns establiments s’estableixen unes condicions especials per a les compres en per铆ode de rebaixes (sobre l’acceptaci贸 del pagament amb targeta, les devolucions, etc.). Poden fer-ho, estan en el seu dret, per貌 aqueixes condicions han d’indicar-se expressament. En cas de dubte, pregunta al responsable de l’establiment.
  5. Conserva el tiquet o factura simplificada de les compres, doncs els necessitar脿s per a qualsevol possible reclamaci贸, canvi, etc.
  6. El servei postvenda i l’aplicaci贸 de la garantia s贸n iguals, independentment que compres el producte durant les rebaixes o fora d’aqueix per铆ode.
  7. Si tens algun problema durant les rebaixes, el millor 茅s actuar igual que en qualsevol altre moment. En el per铆ode de rebaixes es retallen els preus, per貌 mai els drets que tens com a consumidor: intenta arribar a un acord en el propi comer莽.
  8. Si no aconsegueixes una soluci贸 amistosa, demana la fulla de reclamacions (ha de tenir-les qualsevol establiment) i plasma en ella la teua queixa.
  9. En la mesura que siga possible, procura triar establiments adherits al sistema arbitral de consum, que ofereixen m茅s garanties al comprador (en cas de desacord es prestaran a resoldre les seues difer猫ncies amb el client d’una manera r脿pida i gratu茂ta).
  10. I si sorgeixen problemes, no te’ls calles: reclama. I tamb茅 pots compartir-los amb tots els consumidors a trav茅s de Protestapp. Perqu猫 units som m茅s forts.
Tagged with

Leave a Reply

Your email address will not be published.