fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Els populars de Castelló acusen l’equip de govern de “tenir sense respondre més de 70 preguntes en comissió durant enguany”

Els populars de Castelló acusen l’equip de govern de “tenir sense respondre més de 70 preguntes en comissió durant enguany”

Macián: “Treballem per als veïns i es mereixen ser escoltats pels qui avui governen la ciutat”.

El Grup Municipal Popular realitza l’activitat de fiscalització a través de les preguntes en les comissions setmanals d’innovació i ocupació, drets i serveis i participació ciutadana i transparència. Totes elles, apunta el seu portaveu adjunt, Juan José Pérez Macián, “corresponen a queixes veïnals, sol·licituds d’informació o qüestions d’interés general per a la ciutadania. Un total de 70 no han sigut solucionades ni tan sols respostes.”

Cal destacar que les comissions tenen com a funció principal l’estudi, informe o consulta dels assumptes que han de ser sotmesos a la decisió de la Junta de Govern local i a aquells programes o actuacions d’interés comú. Per aquest motiu, els populars creuen que “és primordial que aquestes preguntes, que corresponen a temes importants per als veïns, han de ser respostes, almenys, per l’Ajuntament i solucionar-les en els casos que siga necessari”, apunta Macián.

“Entre les preguntes no respostes es troben alguns temes molt importants com les ajudes en la pesca, obres antiinundació o subvencions a associacions i festes de barri, brutícia, desnonaments, seguretat ciutadana, reparacions en centres educatius o en espais públics, etc.”, afig Macián. A més, també s’ha preguntat per altres temes primordials per als veïns com són l’ocupació, la sanitat, la gestió de residus, les deficiències en el transport públic o les plagues de rates i mosquits.

El portaveu adjunt popular conclou que “si l’equip de govern no respon a les preguntes, s’està dificultant la labor de fiscalització i control de l’oposició. A més, resulta de molt poca eficàcia per als veïns que, l’única cosa que desitgen, és fer arribar les seues queixes i que siguen esmenats els seus problemes”. De fet, defensa l’edil, és un “dret clar de participació ciutadana, els veïns són per als quals treballem i mereixen que les seues propostes o problemes siguen escoltats”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.